" SALAM REFORMASI "

" Kepada Rakyat Negeri Sabah, Bangkitlah Kita Bersama-sama , Perjuangkan Hak Kita, Belalah Nasib
Anak Bangsa Kita,Jangan Wariskan Beban Hidup Kita Kepada Genarasi Akan Datang,Reformasikan Hidup Kita, Reformasikan Negeri Kita, Reformasikan Negara Kita! "

Friday, July 4, 2008

" KENAPA NAJIB " ?

Timbalan perdana menteri Datuk Seri Najib Razak mengaku bahawa Mohd Saiful Bukhari Azlan datang menemuinya beberapa hari sebelum membuat laporan polis mendakwa diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim.

-Berita ini sudah cukup untuk membulatkan lagi mata rakyat yang sentiasa mengikuti perkembangan politik negara yang semakin "membosankan".

Soalnya :- Untuk apa Mohd Saiful Bukhari ini datang mengadu dengan Datuk Seri Najib ? Kenapa tidak terus membuat laporan kepada Pihak Polis ?
kenapa Najib ?

atau

Mengapa Saiful tidak jumpa Ketua Polis Negara sahaja ?
Kenapa Najib ?

atau

Mengapa Saiful tidak jumpa Pak Lah yang lebih tinggi Jawatannya dalam negara ?
Kenapa Najib ?

DAN siapaMohd Saiful Buhkari Azlan yang begitu mudah berpeluang bersemuka dengan
Najib ?


12 comments:

Aku Anak Silaun said...

Soalnya Om:
Kenapa ANWAR?
-kenapa manhkuk hayun bernama SaifulBahri ( SB ) ni report Anwar dgn polis, sdgkn dia Pembantu Peribadi Anwar? Kenapa Anwar?
- Mengapa SB ni report Anwar, bukan Lim Kit Siang ka, Khalid Ibrahim ka, Hj Hadi Awang ka? Kenapa Anwar?
-Kenapa begitu mudah SB ni jd Pembantu Peribadi Anwar, bukan President PKR, Wan Azizah? Kenapa Anwar?
-Last, Kenapa la MANGKUK HAYUN ni kaitkan tokoh tnama, bakal PM Kerajaan Pintu Belakang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dgn LIWAT? Kenapa la Anwar...Kenapa Anwar! Geram aku dgn mankuk satu ni, KENAPA ANWARRRRRRRRRRRRRRRRRR?

OmSaBaH said...

Haha , En.Orang, bagus juga pertanyaan ko tu.Kenapa Anwar kan..
emm..mari kita fikirkan sama-sama
Kenapa najib dan kenapa anwar..

Najib Bakal Ambil Alih Kerusi PM
Anwar Bakal Ambil Alih Puterajaya

Anonymous said...

Adakan lagu nya yang di nyanyikan oleh black dog bone,
Geramm jangan engkau geramm,
Geramm bermacam ragam,
hehehe,, sabar bawa banyak bertenang,,

Aku Anak Silaun said...

Putrajaya mana Om c Anwar mau ambil ni? Maybe Putrajaya dekat Menggatal sana, ambil la ko...aku pun tak hingin!

OmSaBaH said...

"Bila kita berfikir dalam keadaan benci,marah, geram semuanya akan salah.Hanya kita sahaja yang akan betul.Orang lain akan salah."

Aku Anak Silaun said...

Napa Om, lain mcm ja bunyinya, marah ka?
oh, ko attack org lain sesedap rasa...boleh, ko attack kjaan...boleh, tp napa, org lain attack anwar...x boleh, ko ingat dia malaikat ka, orang lain ptahankn kjaan yg ko attack...x boleh.
Come on Om, klu ko blum sdia terima pandgn b'beza org lain @ blum terima hakikat apa pandangan ko x mesti diterima jg org lain, aku cadangkn...jgn bg org lain komen artikel ko @ ko tutup ja blog ko ni.

Anonymous said...

Aikk,, boleh tahan kau orang suruh tutup blog si OM,, kenapa kau rasa-rasa blog ni kepala bapak kau punya haa,,,

OmSaBaH said...

astga c En.Orang, kenapa ko pula terasa ni.. aku tak marah siapa2 pun.. aku faham.. emm aku rasa ko dah silap tafsir ... tapi tak apa mungkin niat ko mungkin attack aku.. aku sedar.. tapi aku tak kisah aku memang perlukan orang seperti ko... thanks tanpa komen ko mungkin subjek aku tetap sama...

Anonymous said...

Jangan kau susah OM,, aku tengok2 si orang ni macam buat tabiat sudah dia ni,, hehehe,

Beginilah kawan ku dulu tu OM,, sekali tengok besok jalan sudah hahahahaha,,,,kakakaka,,

OmSaBaH said...

hehe.. leks ko ni bayu... jan gitu ba dia mempertahankan apa yang dia rasa betul sama juga kita heheh..

kopio_kmgr said...

besa la tu...sa faham betul2 org ni(SB)... jiwa raga dia sama macam saya juga.....yang penting duit ma...kalau sa si SB sa minta duit dulu...kalo tidak tatap saya repot...kena liwat sikit tu apala juga....sa penah test...kalo pakai krim nda la juga sakit....

Anonymous said...

kopio_kmgr,,

Ohhh,, kau sudah try kah bontot kau? tia sakit kah? Haa, mari cuba nongeng kau biar aku cucuk sama bambu runcing bontot kau tu sampai keluar darah, pakai lah krim kau banyak-banyak,,