" SALAM REFORMASI "

" Kepada Rakyat Negeri Sabah, Bangkitlah Kita Bersama-sama , Perjuangkan Hak Kita, Belalah Nasib
Anak Bangsa Kita,Jangan Wariskan Beban Hidup Kita Kepada Genarasi Akan Datang,Reformasikan Hidup Kita, Reformasikan Negeri Kita, Reformasikan Negara Kita! "

Monday, July 7, 2008

Ohhhh Pak Lah!

Hari ini News Paper banyak siar berita yang berhubungkait dengan Perhimpunan Geramm.
Tapi Macam biasa lah, yang disiarkan hanya yang menjaga kepentingan BN.
Tapi aku suka kenyataan yang dibuat oleh " Pak Dullah" ... dia cakap.. rakyat telah memberi mandat kepada BN untuk terus memerintah ..."


sokong!!.... Pak dulah... aku setuju....

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii................. "tapi dalam masa yang singkat mandat yang telah diberikan oleh rakyat kepada BN , telah dikhianati sendiri oleh Pak Dulah.Harga minyak yang dilambungkan harganya keparas paling tinggi ,dalam sejarah Malaysia ni,makanya... sebab itulah Protes ini dibuat!! ,Memang geram betul aku, Protes minyak naik lah ni dulahhhh..... jangan cakap pasal mandat2 ni.....

6 comments:

kopio_kmgr said...

aiyie...dulah mmg sedar pegangannya t'hadap m'sia makin longgar...sebab itulah dulah dan anjing-anjingnya berabis kikis sana kikis sini duit rakyat.... nak kumpul duit le tu sebelum BN ditumpaskan....yang sa hairan kenapa rakyat sabah ni masih lagi biarkan diri mereka diperbudakkan oleh dulah?? 20 perkara dah kena pijak-pijak tapi masih lagi tak reti-reti...Janji UMNO dan BN bagaikan seks pintu belakang...walaupun sakit, tapi nak lagi...:)

OmSaBaH said...

ini lah masalah orang sabah,campin-campin bikin bakakuk, kalau ada perang saja, bila2 buli buat sinapang...tapi bab2 politik angin2 sikit...sebelum PRU12, saya ada berkenalan dengan seorang kawan dari semj.. entah siapa dia pun saya tidak tahu. Tapi cerita kami cerita politik.Dia cakap.. Sabah ... 10 tahun dari sekarang baru akan sedar ,apa yang org semj rasa ... masa BN memerintah... harap2 awal la tu geng.. PRU 14 tu.. lama lagi mo kasi sedar orang sabah ni.

Anonymous said...

Om,, jangan diaorang risau sekiranya sabah akan ketingalan 10 tahun kebelakang dari negeri lain,, tapi diaorang mesti ingat di semenanjung 10 tahun akan datang akan hancur le jawabnya,,hehehe

Unknown said...

wah lama tu, 10 tahun lagi, bukan lepas 16 september 2008 ka?

Anonymous said...

Lama kah tu Ulun, 10 tahun! aku mau tanya kau berapa sudah umur mu sekarang,?? hehehe

kopio_kmgr said...

10 tahun...adei...bodohnya nak tunggu 10 tahun?? orang sehari dah boleh sedar...manusia apa 10 tahun baru sedar? itu bukan manusia tu....itu kambing..