" SALAM REFORMASI "

" Kepada Rakyat Negeri Sabah, Bangkitlah Kita Bersama-sama , Perjuangkan Hak Kita, Belalah Nasib
Anak Bangsa Kita,Jangan Wariskan Beban Hidup Kita Kepada Genarasi Akan Datang,Reformasikan Hidup Kita, Reformasikan Negeri Kita, Reformasikan Negara Kita! "

Tuesday, June 17, 2008

Pakatan Rakyat Semakin Hampir Ke Putrajaya ???

Rata-rata pengunjung giat bertanyakan tentang bila kita bakal mengambil alih pentadbiran di Putrajaya. Pokoknya, kita semakin hampir ke sana. Kelmarin di Pulau Pinang telah saya tegaskan, beberapa teman dari MCA bakal beralih arah.

Insha-Allah, berkat usaha dan doa sdr/i, masanya akan tiba. Saya komited, jika sekiranya hari ini kita memegang tampuk kuasa, esok harga minyak akan diturunkan!

ANWAR IBRAHIM


-Sejauh mana kebenarnya ? Kita tunggu dan lihat.Berita TV semalam Orang MCA sangkal bulat-bulat nak lompat, Orang SAPP pun sama, jadi siapa yang nak melompat ni ? jeng jeng jeng... jangan-jangan orang umno !! sebabnya kalau Anwar sebut pasal lompat-lompat ni, yang kena pandang langsung parti kaum cina, siapa tahu rupanya dalam diam sudah ada orang dalam umno pasang kuda-kuda nak melompat.

2 comments:

Anonymous said...

Percaya kah anda jika saya mengatakan itu hanya lah gimik belaka,,?

Anonymous said...

saya percaya kalau anda katakan itu gimik belaka.

dan saya juga percaya ada cerita yang lebih menarik disebaliknya. hehehehe.

utk bumi sabah, kita lihat dalam tahun ni. apa perubahan yg akan berlaku ;-)